Powered By Blogger

re

Rég nem írtam, mivel eléggé úgy látszott szinte felesleges... Volt pár folyamatos olvasóm, aminek nagyon örültem, de az, amit el akartam érni, nem sikerült. De most, úgy gondolom, csak nem adom fel és öntöm magamból a szavakat.D Megritkítom a bejegyzéseket, csak az igen idevágókat igyekszem beírni. Igazából egy nagyobb szabású írásos dolgon dolgozom, és ehhez próbálom a nem oda illő, aktuális dolgokat inkább ide kiírni magamból, hogy ne vigye el a fő szálat, de nem akarom naplószerűre átvinni, az nem igazán az én stílusom.

Azért jó olvasást!

Písz

6 megjegyzés:

buboréklány írta...

egy rendszeres olvasód azért van.. el ne felejtsd! és sztem van még néhány rajtam kívül, aki örül, hogy újra írsz!!

és várom azt, amin dolgozol :)

Dorka írta...

rendszeres olvasó vagyok én is :P min dolgozol, milyen jellegű?

Mamusz írta...

egy könyvön, de most balkéz gipszben, szal nem megy... témája, h eltűnik a földről az elektromosság és h ezt han próbálják túlélni... Hiszen ha belegondolsz, mi az ami működne áram nélkül?...

Dorka írta...

az elemes dolgok.. :P

Dorka írta...

ja és a petróleum lámpa ^^

Névtelen írta...

Kíváncsi lennék arra a munkádra is. Remélem majd láthatom.
Ja és itt 1 leendő rendszeres olvasó :)

U.I.: Forever BIO Zseblámpa

Vikica/Hakiao