Powered By Blogger

Velnesszel a drága

Ott mindenki kényeztet mi?
megy ezerrel a velnessz?
-meg minden- én meg tétlenül nézzem innen?

egyvalaki játsszon jobban nálam
egyből fogja, és megismeri a talpam
alulról nézni majd ibolykát
megtanulja az apróság

haragszol majd?
elnézést
de hiányzol de rohadtul
s innen integetve nem látszom túl jól

ugrálok a kis dombon
amit összehordott alám a szél
amíg Rád vártam
és ugráltam...ugráltam...

tévében majd látlak amint jössz felém
odaugrok majd a képhez
és lefejelem Teérted

sajnálsz majd drágám?
elkalandozol majd velnessz közben?
Kérlek, légyszi gondolj majd néha rám

2 megjegyzés:

Shirley írta...

Néha, nem néha gondolok rád, csak megláttam, az újságban azt, hogy Győr és már elkalandoztam feléd :), nagyon hiányzol, sajnálom, hogy ilyen távol vagyok/lakok tőled.

Mamusz írta...

Sajnálom, ez biztos valamit tévedés lesz....D
Ne sajnáld, nem a Te hibád, és valahogy csak megoldjuk-katsint.D-