Powered By Blogger

reggel

Nem tudom, ki, hogy van vele, de a buli utáni reggelek nem kellemesek. A száj ki van száradva, a szem is, minden olyan kusza, és ha valakinek eszébe jut a vodka, vagy az uzo, akkor berzengve sétál ki a wc-re teljes tudatlanságban, hogy mit fog ott csinálni. A mai reggelemen teljes mámoros állapotomból felrázva jött az érzés: csorog le az orromból a torkomra valami... Felugorva zsebkendőt kerestem, majd végeztem a kis csellengőkkel. Lompos loncsos bozontos reggelt... Olyan érdes volt a nyelvem, hogy majdnem kisebesedett, ahogy megnyaltam a szám szélét. Szomorúan néztem ki a fejemből. Kedvesem is megébredt. Belegondoltam, hogy mi volt tegnap este... Ejj...
Nah pont ezért próbálom majd elsajátítani az alkohol nélküli bulik titkát.
Ajánlom másnak is az ilyen reggelek elkerülése végett...

Písz

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

fiatalság bolondság haha+ a nagy igazság, az alkohol dehidratál:)

Dorka írta...

ugye Peti, tanulj tőlem :P