Powered By Blogger

Akik nyáron is fáznak...

Hajnali fél 3 van, melegítőalsóban és vastag pultsiban ülök a konyhában. Melegem van. Az izzadság apró gyöngyökben szép alantasan ugrik rólam fejest a padlóra. Két napig feküdtem körülbelül 39 feletti vagy közel alatti lázban. Semmi erőm, igazából aludni is azért nem tudok, mert a naphossz fekvés elnyüvi a testem - legalábbis remélem. Meg persze az unalom. Amint nem tudok pillanatig rendesen aludni, ami körülbelül minden egyes szemhunyás, jönnek a képek, és az ébrenlét. Nyálam annyira kötött, hogy egyszerűbb és ésszerűbb kiköpnöm, mintsem lenyelni, de így sajnos felhozom a savamat. Nem elég, hogy alig tudok nyelni, még az összerágott sav gyógyszert tuszkoljam le valahogy, nah de mindegy, lemegy, muszáj neki. Az álom egyetlen szikrája sem fér teljesen kába fejembe, de ha jobban megpróbálok belegondolni... Semmilyen gondolat nem tud megmaradni ott. Nincsen táptalaja, üres vagyok. Jönnek a foszlányok arról, amikor ilyenkor vígan húztam a lóbőrt,
majd reggel 10 órakor ébredtem csak meg - milyen jó is volt. Mot hajnali fél 6 kor kelek, azért, hogy körbetekerjenek hideg vizes lepedővel. Juhú. És sajnálatodra Tisztelt Olvasó, nincsen jobb dolgom, mint folytatni a
szócséplést. S vajon mi hiányzik a blogomról? Mi az az apró szikra ami olvasatabbá tenné - félre ne érts, mert aki ezt olvassa, hyperjófej.D Csak arra próbálok rájönni, hogy az agyon kommentelt, napi 500as látogatottságú blogok hogyan csinálják. Próbálok olyan témákat felhozni, amik rendbontóak, amikbe bele lehet kötni, ugyanakkor pár vers is van a szépérzék megtartásáért. Nem akarok elmenni egyik irányba sem, vagy így vegyítve mégsem olyan jó?... Nah ideje bevenni még egy savtablettát, még szerentse, hogy napi 16ot lehet bevenni, és ha jobban elemezzük, én kettőt igazából tegnap vettem be...Hehe... Sajnos a gyógyszereknél az egy nap az az elsőtől számított 24 óra. Mókás lenne az antibiotikumomat bevenném éjjel 11kor, meg hajnali 1 kor, mondván, hogy egyet este egyet reggel. Lenne ám káomkodás
azt hiszem. - az r hiánya puszta cenzúra, nem leütése hiba.D - Nah de elköszönök azt hiszem, mert ebbe is bele lehet veszni. Legalább egy nyugis negyed óra eltelt, és pozitív, hogy nem céltalanul. Remélem szép álma van mindenkinek.

Písz

4 megjegyzés:

Hakiao írta...

Először is jobbulást :) :(
Ha nagyobb olvasottságot szeretnél, hírdesd meg jobban a blogodat.
Am szerintem, majd az egyetemen megugrik úgyis:)

buboréklány írta...

a szép álmok között is akad aki gondol azokra, akik most nem tudnak álmodni..

Mamusz írta...

Igen, én is abban bízom, hogy itt talán jobban rá fognak kapni.D

Köszönöm szépen

Dorka írta...

Az olvasottság lényege nem a téma.. vagy nem csak. Hanem a jó reklám :P Sok-sok ismerős, akinek állandóan mondogatod a címed, akik majd azt tovább adják.. na persze aztán kellenek a jó témák is, amire lehet reagálni. Általában a polgárpukkasztó dolgokkal lehet aratni, bár én nem vagyok oda értük. De ahhoz legalább nem kell okosnak lenni. Egy vers (hasznos) kommenteléséhez már annál inkább...