Powered By Blogger

Reset az emberen

Érdekes cím mi? Szerintem is… Nah de hát hogyan is van ez? Emberen reset gomb? … Talán, persze csak átvitt értelemben… De lehetne, mármint van… Rajtam legalábbis.
Fáj, fáj az igazság, és tudom, hogy rosszat tettem. Fejem a falba verem sem lesz jobb, tehát nem is teszem. Logikus ember vagyok, most mégis elragadtak az indulatok. Minden történt, amit nem akartam, vagy nem teljes szívből. Fejemet fogva üldögélve a sötétben. Fáj… Nem jó ez, így ahogy van, és minél jobban gondolkodom rajta, annál rosszabb lesz. Mosolyra húzom a számat, hülye vagyok - mondom magamnak. A holdfény beszűrődő halvány sugarai pont annyira világítják meg a szobát, hogy az árnyékok elmosódjanak. Lehunyom a szemem, és hátradőlök az ágyra. Áhh, ott volt a pont, amikor megállhattam volna, ahol az egészet abba Kellett volna hagynom. Most már mindegy, késő és ez ellen nem tudok tenni. Újra kinyitva a szemem látok, megszoktam már a sötétet. A fejemben zene szól, lassan, ütemesen mozgatom a belső hangok basszusára a fejem. Orromon beszívott levegőt számon fújom ki… és újra felülök…
Nem tehetek mást, késért nyúlok. Magammal küzdve vágok a bőrömre apró nyílást. Éppen hogy csak egy ujjam beférjen, pont a szívemhez. Nem fáj; a heget újra felvágva már alig vérzik. Mostanában többször kellett ehhez a módszerhez folyamodnom, mint szerettem volna, de ha muszáj, akkor, muszáj. Katt…
Elhalkulnak a fények, minden kimúlik. Vért köhögök fel, alvadt vért, kifolyik a szám szélén, apró fénysugár esik rá, de egyáltalán nem csillog. Sár ez, nem is vér, az ember sara, amit fel szeretne öklendezni, mikor megüli a gyomrát a panasz. Szemem kinyitom, de még üres. Tekintetemmel keresem a jót és a világosságot, de a sötétben nem lelem utam fényét. Didergek. Lassan múlik a baj, és kezem megrándul, kihúzom a sebből, apró tapaszt nyomok rá.
Szívem újra lüktetni kezd…

Eppur si muove


Eppur si muove

3 megjegyzés:

buboréklány írta...

szeretnék egy ilyen gombot én is..

zs írta...

már október van!
szeretnék olvasni!

Dorka írta...

Fáj nekem is, de nem akarok reset gombot. Nem akarok felejteni, erős akarok lenni, fel akarom dolgozni, ha közben néha túl is terhelődik a rendszer...
Amúgy meg erről a bejegyzésről az Egy makulátlan elme örök ragyogása c. film jut az eszembe. Ott lehet minden fájó emléket törölni... külön cég, ami ezzel foglalkozik. Durva.